ورق PVC قرمز



ورق های پی وی سی سخت به رنگ قرمز به صورت سفارشی از شرکت روشلینگ آلمان تامین می شود . این محصول با نام تجاری Trovidur® (PVC-U) تولید و عرضه می شود


ورق های پی وی سی سخت آلمانی

 

Trovidur® (PVC-U) - کاربردها :

به لطف خواص آن، Trovidur® (PVC-U) در صنایع متعدد با نیازهای متفاوت استفاده می شود. مثلا:

صنعت ساختمان
فن آوری آب آشامیدنی و فاضلاب
ساخت مخزن و کارخانه شیمیایی
تهویه صنعتی
صنعت ورزش و اوقات فراغت
صنعت برق
ساخت خودرو
تکنولوژی تبلیغات

 

درهای جلو ساخته شده از Astrawood® Cool (PVC-U)
 

درهای جلویی که از مواد Trovidur® Astrawood® ما ساخته شده‌اند، حتی در نور شدید خورشید از نظر ابعادی پایدار می‌مانند. ورق پایه PVC از پی وی سی منحصر به فرد در بازار ساخته شده است که با یک فیلم ضد آب و بادوام چسبانده شده است. با این ترکیب خاص، شما قادر خواهید بود درب های جلویی را با جذب حرارت کم و عمر طولانی طراحی کنید.

Trovidur® (PVC-U) - خواص

PVC-U (پلی وینیل کلراید) یک پلاستیک آمورف، ترموپلاستیک و بدون نرم کننده است که به عنوان PVC سخت نیز شناخته می شود. 'U' مخفف 'Unplasticized' است، بنابراین 'بدون روان کننده' است. PVC-U در درجه اول با مقاومت شیمیایی عالی، قابلیت پردازش و چسبندگی مشخص می شود و پس از حذف منبع شعله، خود خاموش می شود. این بدان معنی است که PVC-U برای کاربردهای مختلف با نیازهای متفاوت مناسب است.

 

Product Name ورق PVC قرمز
Product Group ورق پی وی سی سخت U-PVC
Brand ROCHLING
Product Code 98
Tags Trovidur® (PVC-U) | درب ضد حرارت | ورق پی وی سی سخت قرمز |

ورق های پی وی سی سخت به رنگ قرمز به صورت سفارشی از شرکت روشلینگ آلمان تامین می شود . این محصول با نام تجاری Trovidur® (PVC-U) تولید و عرضه می شود

User comments about this product

There is no comment for this product. Be the first one...

Add your comment

Help others to buy this product by sending your opinion.Please fill all the fields and your email address will not be published.

Related Products